Fler Jarmark

10.06.2012 22:12

Dne 9.6.2012 proběhl již druhý Fler jarmark a já měla tu čest zúčastnit se ne jako kupující,ale jako vystavovatel. Moc děkuji holkám organizátorkám, bylo to naprosto skvělé. Taky děkuji holkám spoluvystavovatelkám, jste všechny naprosto dokonalé, už jenom tím, že si v tom dnešním uspěchaném světě dokážete udělat čas na to, co vás baví.

Když jsem se přihlásila do klubu a zažádala o účast na jarmarku, říkala jsem si půjdu tam a zkusím to. O to víc jsem byla překvapená, jaké se mi dostalo pozornosti. Nečekala jsem takový úspěch a tímto bych také všem, co si u mě něco zakoupili, chtěla poděkovat. Dodali jste mi mnoho další inspirace a  hlavně ještě větší impuls do práce. 

Velké díky patří hlavně mé rodině a hlavně mému "mužovi", bez kterého bych nikdy nemohla tento koníček dělat.

Takže ještě jednou všem díky a těším se na vás na všechny na předvánočním Fler jarmarku.